Thursday 15 September 2011

LoVe, Nora


Ada sesiapa yang tengok cerita ni? Ada tertengok cerita ni kat astro hari tu..cerita yang agak santai, ringan, ada juga part romantik dan juga sedih (sobs2). Faktor utama yang menarik minat untuk terus tengok cerita ni ialah sbb tempat casting dia sgt cantik..kalau tak silap, kat Italy..sgt2 cantik..bukan setakat permandangannya, reka bentuk bangunan2 kat  sana pun sgt menarik hati..i wish i'll be there one day..huhu..

Oh, lupa pulak nk bgthu sedikit sinopsis citer ni..
Secara ringkasnya, cerita ni tentang seorang jejaka Italy dengan gadis Malaysia, Nora (yasmin hani). Malangnya jodoh tak lama dan Raul berseorangan kat Malaysia. Raul dah macam patah semangatlah sehingga dia terima emel daripada "isterinya" yang bagi sokongan pada dia untuk teruskan hidup dengan bantuan kawannya Shila (yana samsudin) dan keluarga.

Tula lebih kurang sinopsis dia.Tapi aku lebih suka tgk si Raul ni dgn Shila sbb Shila ni mcm comel2 dan banyak berkorban untuk membantu Raul juga lepas kematian Nora. Apa pun, thumbs up untuk salah satu lagu yang digunakan untuk cerita ni, mcm kena je.. kalo tak percaya, tgk video di bawah (^^,)v



Nota Kaki: Hensemnya si Raul tu...lalalalala

No comments:

Post a Comment